Bezpieczne przechowywanie majątku

sejf do biura

Im większy majątek posiadamy, tym większy strach odczuwamy, że kogoś on skusi i staniemy się ofiarą złodzieja. Sposobów na to by kogoś okraść, jest z roku na rok coraz więcej. Od napadów, włamań i wymuszeń po coraz bardziej wymyślne oszustwa. Jak się przed nimi ochronić? Czy da się ustrzec przed każdym rodzajem złodzieja? Prawdopodobnie nie, powinniśmy jednak jak najbardziej się zabezpieczyć i być jak najbardziej uważnym, by nie popełniać głupich błędów.

Przede wszystkim, powinniśmy zainwestować w dobre drzwi i zamki antywłamaniowe. Zapewni to nie tylko bezpieczeństwo naszemu majątkowi, ale też nam samym. Z pewnością też unikniemy dzięki takiej inwestycji wielu stresów, zwłaszcza kiedy wyjeżdżamy na urlop i pozostawiamy nasz dom bez opieki. Dodatkowym zabezpieczeniem będzie również alarm antywłamaniowy i umowa z dobrą firmą ochroniarską, na której interwencję będziemy mogli liczyć w najgorszym wypadku, a więc podczas włamania. Jeśli jesteśmy posiadaczami dużej ilości biżuterii, zwłaszcza na czas wyjazdów nie powinniśmy pozostawiać jej niezabezpieczonej. Sejf domowy to idealne rozwiązanie na przechowanie cennych przedmiotów, takich właśnie jak biżuteria, dzieła sztuki czy gotówka.

Przedmioty te możemy oczywiście złożyć w depozycie w banku i zapłacić za profesjonalną ochronę, nie mamy wtedy jednak do nich tak bezpośredniego dostępu jak w domu. Bezpiecznym rozwiązaniem jest również zamykana szafa na dokumenty. Zwłaszcza dokumenty przedsiębiorstwa warto chronić w ten sposób, jednak i nasze prywatne akty własności, urodzenia czy notarialne mogą paść łupem złodziei. W ciągu ostatnich lat ogromnie popularne wśród przestępców stało się branie pożyczek na skradzione dane osobowe. Jeśli więc w danym momencie nie potrzebujemy naszych dokumentów, na przykład paszportu. warto go dobrze zabezpieczyć.

Często przez nasz dom przewijają się obcy ludzie, na przykład różni fachowcy czy przedstawiciele, i tak naprawdę nie możemy być pewni, że są wobec nas uczciwi i czy w chwili nieuwagi nie sięgną po naszą własność. Dokumenty schowane w zamykanej szafie będą bezpieczne. Aby jak najbardziej zminimalizować nasze ewentualne straty, warto pomyśleć o ubezpieczeniu majątku od kradzieży. Zwłaszcza jeśli posiadamy cenne dzieło sztuki czy biżuterię. Ubezpieczenie tych przedmiotów da nam poczucie bezpieczeństwa i choć ich utrata niewątpliwie byłaby dla nas dotkliwa, dobre ubezpieczenie powinno choć w części nam ją wynagrodzić. To samo dotyczy zniszczeń dokonanych podczas włamania do domu i jego rabunku.

Dlaczego warto zainwestować w sejf domowy?

sejf w szafie

Bezpieczeństwo w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne. Coraz więcej obserwuje się kradzieży, włamań i innych drobnych przestępstw. Rzadko można spotkać domy bez zamontowanych alarmów antywłamaniowych i trudno się dziwić. Głównie to właśnie nowe osiedla bardzo często padają ofiarą przestępców. Młode, bogate dzielnice to idealne miejsce dla złodziejów.

Coraz więcej słyszymy przypadków podjeżdżających w nocy furgonetek obserwujących konkretny dom bądź robiących zdjęcia. Innym sposobem złodziejów jest po prostu wchodzenie do klatek mieszkań i naciskanie klamki drzwi. Dlatego bardzo ważne jest byśmy pamiętali o zamykaniu drzwi na klucz, po tym jak wejdziemy do mieszkania. Zazwyczaj to właśnie w przedpokoju trzymamy klucze od samochodu, portfele oraz torebki, w których znajdują się nasze dokumenty. Jesteśmy w toalecie, a może wywieszamy pranie na ogrodzie? Wystarczą 2 sekundy, by złodziej nacisnął klamkę i sięgnął po nasze cenne rzeczy. Innym sposobem bardzo często przez nich wykorzystywanych jest prośba o ich wpuszczenie.

Mają przy tym różne wymówki, ale należy zwrócić uwagę przede wszystkim na ich zachowanie. Są nachalni? Wręcz wpychają się do naszego domu? Nie posiadają żadnych dokumentów, którymi mogliby udowodnić to kim są? Należy być ostrożnym, stanowczym i pod żadnym pozorem nie wpuszczać takich ludzi do swojego domu. Prawdopodobnie są to właśnie złodzieje, którzy wykorzystają każdy moment naszej nieuwagi.

Coraz więcej ludzi decyduję się wypłacić swoje pieniądze z banków, bo się to najzwyczajniej w świecie już nie opłaca. Z pomocą przychodzi tu sejf domowy. Dzięki niemu możemy spać spokojnie i nawet w przypadku włamania zmniejszymy prawdopodobieństwo ich kradzieży.

Warto również pomyśleć nad miejscem, gdzie moglibyśmy bezpiecznie przechowywać dokumenty. Po pierwsze – zawsze będą w tym samym miejscu, dzięki czemu ich nie zgubimy, a po drugie karty kredytowe, pesele, dowody osobiste to dane bardzo wrażliwe, które chętnie padają łupem złodziejów. Znając nasz numer pesel i mając dokument tożsamości są w stanie zrobić bardzo dużo, przez co możemy później mieć spore problemy. Zaczynając od dużej ilości pobranych kredytów i pożyczek na nasze dane, kończąc nawet na jakimś przestępstwie. Szafa na dokumenty na pewno zmniejszy to prawdopodobieństwo.

Należy je ukryć w miejscu niezbyt widocznym, o którym tylko my i nasi domownicy wiemy. Nie jest to duży wydatek, a może znacznie zmniejszyć prawdopodobieństwo kradzieży, nawet jeżeli dojdzie do włamania. Dlatego warto się na niego zdecydować.

Zabezpiecz dokumenty w swoim domu

sejf do biura

Posiadanie sejfu wielu osobom kojarzy się z bankami, kancelariami adwokackimi, notariuszem. Jednak coraz więcej osób decyduje się posiadać sejf domowy oraz szafę na dokumenty w zaciszu własnego domu.

Nie musisz być bankierem, notariuszem czy adwokatem, żeby zakupić do domu sejf domowy. Niezależnie od Twojej profesji, masz wiele cennych dokumentów, czy gotówkę, które będą bezpieczne w sejfie.

Szafa na dokumenty to świetny pomysł nie tylko dla księgowego, który prowadzi biuro w domu. Zapewne znasz to uczucie, kiedy musisz dostarczyć do urzędu jakiś dokument i przeszukujesz wszystkie szafy i półki w domu – i nie znajdujesz. Szafa na dokumenty, w której możesz również schować sejf domowy to idealne rozwiązanie, żeby uporządkować całą Twoją dokumentację.

Zastanawiałeś się ile dokumentów jest w Twoim domu?

Dokumenty z banku, w tym umowa na kredyt hipoteczny, polisa ubezpieczeniowa, umowa kupna-sprzedaży samochodu, świadectwa pracy, wypisy ze szpitala. Wyliczać można by w nieskończoność. Wszystkie te dokumenty są ważne i powinny być ułożone w jednym miejscu. Miejscu przeznaczonym tylko dla nich. To właśnie gwarantuje szafa na dokumenty. Potrzebujesz sprawdzić numer polisy ubezpieczeniowej i wiesz gdzie szukać, wystarczy wyciągnąć rękę i wyjąć pożądany dokument. Zapewne część Twoich dokumentów powinna być lepiej strzeżona i znajdzie swoje miejsce w sejfie. Sejf domowy to również bardzo dobre miejsce na przechowywanie gotówki, którą właśnie wypłaciłeś ze swojego konta bakowego. Plusem takiego sejfu jest niewątpliwie to, że możesz go trwale przymocować do podłoża lub ściany, dzięki temu nikt go nie wyniesie z Twojego domu. Należy pamiętać, że dobry sejf domowy będzie również ogniotrwały.

Szafa na dokumenty, w której możesz ukryć sejf domowy to absolutny fenomen w przechowywaniu dokumentów. Zadbaj o bezpieczeństwo swoich najważniejszych dokumentów. Większość z nich jest poufna i warto mieć je pod kluczem. Szafa na dokumenty to gwarantuje. Uporządkowane i bezpieczne dokumenty, w zasięgu Twojej ręki zawsze kiedy ich potrzebujesz.
Pamiętaj, że szafa na dokumenty to również estetyczne wykonanie i duży wybór. Dzięki temu możesz dopasować jej wygląd do wnętrza Twojego domu. Zarówno szafa na dokumenty jak i sejf domowy dostępne są w różnych rozmiarach i kolorach, tak żebyś mógł je dopasować do swoich potrzeb i upodobań.

Zastanawiasz się dlaczego jeszcze nie masz swojej szafy na dokumenty? Nie zastanawiaj się, zmień swoją przestrzeń i zaprowadź porządek w swojej dokumentacji.

Jak bezpiecznie przechowywać dokumenty w domu?

szafa pancerna

Niektórzy z nas przetrzymują w swoich domach różne ważne dokumenty, które w żadnym wypadku nie mogłyby trafić w niepowołane ręce i które z tego powodu trzeba przed tym zabezpieczać. A jak to zrobić? Aby uniemożliwić osobom z zewnątrz dostanie się do różnych umów, papierów i aktów, wystarczy schować je w takim miejscu, do którego dostęp będą mieć jedynie upoważnione osoby. Sejf domowy to wcale nie taki głupi pomysł. Nie służy on bowiem wyłącznie do zabezpieczania pieniędzy, a częściej właśnie jest wykorzystywany jako ochronny schowek na papiery, które często należy chronić nie tylko przed innymi ludźmi, ale też i przed ewentualnymi uszkodzeniami, do których mogłoby dojść w momencie, gdyby te dokumenty leżały gdzieś na półce albo zostały schowane do szuflady wraz z innymi papierami.

Domowe sejfy na dokumenty nie są już wcale jakimiś rzadko spotykanymi akcesoriami. Bez problemu można je zamówić przez Internet, ale też i dostać je w przeróżnych sklepach i to niekoniecznie nawet tych skoncentrowanych na sprzedaży różnych zabezpieczeń. Sejfy występują w przeróżnych konfiguracjach. Te typowo domowe, przeznaczone właśnie do użytku domowego i często używane w roli schowków na dokumenty, zazwyczaj są mniejsze od tych kierowanych do biur czy całych firm. Mają małe rozmiary, a to sprawia, że są bardzo kompaktowe, bo bez trudu można pomieścić je dosłownie wszędzie. Oczywiście większość tych sejfów posiada specjalną klasę antywłamaniową. Niektóre z nich pozwalają przechowywać w nich zarówno dokumenty, jak i różnego rodzaju inne przedmioty. W skład budowy sejfu mogą też wchodzić przeróżne dodatkowe szufladki czy po prostu zwykłe proste półki, które pozwolą przy okazji na efektywną segregację papierów.

A jeśli tych różnych papierów do przechowania i zabezpieczenia ma się naprawdę dużo i już nie ma co się z nimi robić, jeszcze lepszym rozwiązaniem od sejfu okaże się cała szafa na dokumenty. Mebel ten śmiał można wkomponować w aranżację domowego biura albo ustawić go nawet gdzieś w piwnicy lub jeszcze innym pomieszczeniu, w którym akurat wystąpi pewna ilość wolnego miejsca. Takie szafy wykazują się jeszcze lepiej zorganizowaną zawartością niżeli sejfy. Mają więcej oddzielnych półek, komór, szuflad i przegródek. Nie tylko zabezpieczają dokumenty i chronią je przed wpadnięciem w niepowołane ręce, ale też pozwalają na ich sprytne i wygodne porządkowanie, aby człowiek zawsze wiedział, gdzie znajdzie tę jedną wybraną umowę czy inny papier, którego akurat w danym momencie będzie szukał.

Jaki sejf do Twojego domu i firmy?

sejf w domu

Postaw na zabezpieczenia dostępne dla gości

Bezpieczeństwo jest najważniejsze! Dlatego trzeba dbać o nie nawet podczas podróży… a może nawet szczególnie podczas niej. Dlatego warto zwrócić uwagę na sejfy hotelowe. Umożliwiają one bezpieczne przechowywanie wartościowych przedmiotów – gotówki, czeków, wekslów, ważnych dokumentów czy kosztowności w sposób, który ochroni je przed niepożądanymi osobami. Sejfy do pokoi hotelowych często są udogodnieniem pożądanym i poszukiwanym przez gości. Niejednokrotnie, to właśnie ich obecność jest decydująca dla wyboru konkretnego pokoju.

Sejf w pokoju hotelowym jest udogodnieniem, które powinno znaleźć się w każdym hotelu. Dzięki niemu podnosi się standard hotelu. Trwały, mocny i równocześnie nowoczesny sejf po prostu może się przydać. Jeśli chcesz zapewnić hotelowym gościom bezpieczeństwo i zachęcić ich do pobytu właśnie w Twoim budynku, to powinieneś umożliwić im korzystanie z sejfu hotelowego, który zabezpieczy ich najbardziej wartościowe mienie na czas pobytu.

Sejf w każdym domu

Sejf ognioodporny skutecznie chroni kosztowności przed ogniem i dymem. Równocześnie zapewnia on wysokie bezpieczeństwo jeśli chodzi o zabezpieczenie wartościowych przedmiotów przed niepowołanymi osobami. Sejf ogniotrwały ma specjalne wypełnienie ścian, które odróżnia je od tradycyjnych sejfów. Materiał termoochronny w razie potrzeby odizoluje Twoją gotówkę, weksle, czeki, dokumenty oraz kosztowności przed niszczycielską siłą ognia.

Sejf domowy powinien znaleźć się w każdym mieszkaniu. W końcu nie ma sposobu na to, by przewidzieć, gdzie wybuchnie pożar. Unikalne rygle w kształcie litery „V” z kolei pomogą zabezpieczyć cenne przedmioty także przed złodziejami czy po prostu… ciekawskimi. Sejf ogniotrwały to jedna z najlepszych inwestycji, jakie można poczynić, by zabezpieczyć swój ruchomy majątek przed utratą na skutek działania żywiołu. Jeśli więc chcesz spać spokojnie i nie martwić się o to, gdzie ukryć najbardziej wartościowe przedmioty – wybierz sejf odporny na działanie ognia.

Sprawdzą się także w sejfie

Kasetki na pieniądze sprawdzą się w wielu miejscach. Są one niezastąpione w niewielkich sklepach, na straganach i stoiskach, a także w hotelach czy w zwykłych domach. Kasetka metalowa ułatwia przechowywanie wartościowych przedmiotów, gotówki i najważniejszych dokumentów. Dzięki niej można zabezpieczyć wszystkie te ważne rzeczy przed niepowołanymi osobami. Kasetka metalowa na pieniądze może też zabezpieczyć je w razie zalania mieszkania lub jego pożaru. Oznacza to, że ochrania ona wartościowe rzeczy nie tylko przed ludźmi, ale także przed żywiołem.

Czasami metalowe kasetki na pieniądze umieszcza się także we wnętrzach sejfów. W ten sposób podwaja się ochronę najcenniejszych rzeczy. Jeśli zależy Ci na szczególnym bezpieczeństwie i chcesz spać spokojnie, to rozważ właśnie takie rozwiązanie. Dzięki niemu nie będziesz się już martwić, że Twoje najbardziej wartościowe przedmioty ulegną zniszczeniu lub zostaną skradzione. Będziesz czuł się w końcu bezpiecznie we własnym domu.